What next???

2018 dapat surat tawaran kerja dan 2019 bermula perjalanan hidup aku sebagai seorang pekerja awam. 

Sejak tingkatamn 1 minggu pertama persekolhan aku dah tak sabar nak masuk alam dewasa/bekerja. Alhamdulillah Allah pertemukan. 

2023 ni baru teringat aku ada blog. Bila masuk dunia dewasa macam-macam perkara berlaku:

  1. Love and Heartbroken 
  2. Stress, anxiety adn depression
  3. Hamba duit
  4. Financial control
  5. People pleasing
Banyak lagi, tapi aku boleh sum up, searching and knowing ourselves in hollistic way. 

Post-post lepas ni ibarat buku diari aku no.2...yeay I got my own diary for me to be able to stahy on the ground and be the truest me as possible. 

Aku share macam liku-liku kehidupan ni, aku neutralize kan balik so akan sentiasa berfikiran realistik, matang dan tidak ikut nafsu dalam membuat keputusan. 

Sekian terima kasih 

Comments